Вступ. У статті розглядається питання щодо аналізування технічних параметрів автопоїздів типу EuroCombi (габаритних розмірів, навантаг на конструкцію дорожнього одягу і транспортні споруди тощо) та встановлення можливості їх руху автомобільними дорогою державного.
Метою роботи є аналізування досвіду використання великогабаритних і великовагових транспортні засоби (габаритних розмірів, навантаг на конструкцію дорожнього одягу і транспортні споруди тощо) з можливості їх руху автомобільними дорогами державного значення.
Матеріали та методи. Методологічною основою виступає науковий підхід до аналізу питань дослідження шляхом використання статистичного, формально-логічного та комплексного методів дослідження. Джерелами дослідження є дані виконаних наукових робіт і чинних нормативних документів.
Результат. З метою впровадження сучасних методів проєктування автомобільних доріг із використанням транспортних засобі із загальною довжиною понад 25 м, виконано аналізування параметрів радіуса повороту (внутрішній, зовнішній та довжина шляху) та їх влив на планування маршруту.
Висновки. Проведені дослідження можна використовувати під час проєктування нових автомобільних доріг державного значення, адаптування існуючої дорожньої інфраструктури (радіуси повороту на примиканням та перехрещеннях), а також як допомога логістам під час планування маршрутів LHV (триланкових автопоїздів типу EuroCombi) для забезпечення безпечного їх проїзду / маневрування за маршрутом слідування.