Програмний комплекс АЕСУМ. Сучасний стан та концепція подальшого розвитку

Опубліковано:
Номер: Випуск 12(2010)
Розділ: Без розділу
DOI:
Cторінковий інтервал статті: 31-39
Ключові слова: міст; управління надійністю і довговічністю; залишковий ресурс; стратегічне планування.
Як цитувати статтю: Боднар Л.П. Програмний комплекс АЕСУМ. Сучасний стан та концепція подальшого розвитку. Дороги і мости. Київ, 2010. Вип. 12. С. 31-39.
Як цитувати статтю (references): Larysa Bodnar Software complex AESUM. Up-to-date state and the concept of further development. Dorogi і mosti [Roads and bridges]. Kyiv, 2010. 12. P. 31-39 [in Ukrainian]

Автори

Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»), м. Київ, Україна
https://orcid.org/0000-0002-4754-721X

Анотація

В статті системного адміністратора і співавтора з розробки програмного комплексу Аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ ) наводиться функціональна характеристика АЕСУМ, показані основні важелі управління надійністю і довговічністю автодорожніх мостів, формулюються концептуальні положення подальшого розвитку та пропозиції з широкого використання даних, що генеруються АЕСУМ, в системі експлуатації мостів України.
 

Посилання

1. Боднар Л.П. Обґрунтування рівнів утримання залізобетонних мостів в управлінні програмами їх експлуатації. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», № 662, Львів: 2010. – С.65-69.
2. Боднар Л.П. Управління утриманням елементів залізобетонних мостів на основі моделей нечіткої логіки. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. Вип. 33, Дніпр.: 2010. – С. 39-43.
3. Дехтяр А.С. Оптимальні терміни й об’єми ремонтів залізобетонних мостів. // Зб. Діагностика, довговічність та реконструкція мостів і будівельних конструкцій. – Вип.3., Львів: Каменяр,
2001. – С. 83-86.
4. Дехтяр А.С. Планування експлуатації залізобетонних мостів. Зб. Наукових праць V Наукового міжнародного симпозіуму «Механіка і фізика руйнування будівельних матеріалів та конструкцій», №5,” Л.: 2002. – С.162-168.
5. ДСТУ-Н Б.В.2.3-23:2009 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів». - Мінрегіонбуд України, К.: 2009.
6. Коваль П., А. Лантух-Лященко, Сидун С. Внедрение аналитической экспертной системы управления мостами в Украине. Материалы юбилейной научно-технической конференции 80 лет Белоруской дорожной науке 1928-2008. - Минск, 2008. – С. 156-165.
7. Лантух-Лященко А.І. Оцінка надійності споруди за моделлю марковського випадкового процесу з дискретними станами. //Зб. Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. – 1999, вип. 57. – С. 183-188.
8. Лантух-Лященко А.І. Оцінка технічного стану транспортних споруд, що знаходяться в експлуатації. Вісник Транспортної Академії України, № 3, Київ 1999. – С. 59-63.
9. Лантух-Лященко А.І. Уточнення оцінки експлуатаційного стану мостів Зб. Дороги і мости. Вип. 9, ДерждорНДІ – К.:, 2008. – С.12-18.
10. Методика прогнозування витрат на утримання і ремонт мостів. Державна служба автомобільних доріг України «Укравтодор». К.: 2007.
11. Янчук Л.Л. Обґрунтування моделі прогнозу життєвого циклу залізобетонних елементів мостового переходу. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», № 664, Львів: 2010 – С. 365-371.
12. Яцко Ф.В. Прогноз довговічності залізобетонних елементів мостів. Статистичний підхід. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», № 664, Львів: 2010. – С. 371- 378.