Вступ. Автодорожні мости є важливою частиною мережі автомобільних доріг транспортної інфраструктури України. На сьогоднішній день велика кількість автодорожніх мостів не відповідає сучасним вимогам забезпечення безпеки дорожнього руху і конструктивної надійності елементів споруд.
Проблематика. Встановлено, що існує необхідність розроблення методу проєктування цементобетонного покриття на залізобетонній плиті проїзної частини автодорожніх мостів.
Мета. Запропонувати підхід з проєктування цементобетонного покриття на залізобетонній плиті проїзної частини автодорожніх мостів.
Результати. Виконано розрахунок міцності при оцінюванні граничного стану цементобетонного покриття за тріщиностійкістю від спільної дії транспортних засобів та зміни температури. Визначено міри пошкодження цементобетонного покриття на залізобетонній плиті проїзної частини автодорожніх мостів від розтягуючих напружень, що виникають внаслідок дії пневматичних коліс транспортних засобів.
Висновки. У роботі запропоновано підходи з проєктування цементобетонного покриття на залізобетонній плиті мостового полотна автодорожніх мостів.