Infrastructure Network Rehabilitation: A real matter where new methodologies offer high technical and cost-effective solutions / Реабілітація мережі доріг: Реальність, де нові методології пропонують високотехнічні і економічно- ефективні рішення

Опубліковано:
Номер: Випуск 10(2008)
Розділ: Без розділу
DOI:
Cторінковий інтервал статті: 207-215
Ключові слова:
Як цитувати статтю: Alexandre Chaperon Infrastructure Network Rehabilitation: A real matter where new methodologies offer high technical and cost-effective solutions. Дороги і мости. Київ, 2008. Вип. 10. С. 207-215.
Як цитувати статтю (references): Alexandre Chaperon Infrastructure Network Rehabilitation: A real matter where new methodologies offer high technical and cost-effective solutions. Dorogi і mosti [Roads and bridges]. Kyiv, 2008. 10. P. 207-216 [in English]

Автори

ADVITAM, Франція

Анотація

З Східної Європи до Росії, постійне старіння мостів і мережі споруд, побудованих сорок років тому в період глобального будівельного буму, є дійсною проблемою для країн і регіонів, де перевезення і зв'язок є реальним економічним завданням. Відповідні запити до бюджетів для вирішення цих питань вимагають спеціального технічного підходу, також як і методологія ефективної зміни вартості: З чого почати? Скільки просити: Які засоби необхідні? Як спостерігати результати і контролювати
ефективність? Дорожня адміністрація Болгарії і Адвітам об'єднаними зусиллями в 2003 р. виробили рішення цих питань національного масштабу. Реабілітація не є рішенням питання, скільки грошей витратити, але повинна/може відповідати наявним бюджетам. Проект в основному складається з трьох кроків: 
- Глобальний аудит включає регулювання ефективності і мережі доріг. Практичні методи і способи вирішують виконання в межах обмеженого часу і контрольованого бюджету із самого початку.
- Глобальна оцінка мережі доріг, що використовує створені показники
- Наладка і застосування прогресивної направленої схеми, починаючи з часткової реабілітації до глобального управління мостів.
Використовуючи сучасні комп'ютерні технології і методології, Дорожня Адміністрація управляє своєю мережею в глобальному масштабі і має зараз істотне зростання технічних засобів і рівня обслуговування всіх 4000 мостів в країні. Контролюючи фінансові кошти, глобальне попереджувальне управління є зараз тільки першим кроком. Метою цієї статті є опис в деталях засобів, використаних в 2003 році, також як і результатів проекту.