Ступені небезпечності дорожніх умов на ділянках концентрації ДТП, визначених з урахуванням аварійності з пострадалими та матеріальним збитком

Опубліковано:
Номер: Випуск 10(2008)
Розділ: Без розділу
DOI:
Cторінковий інтервал статті: 43-50
Ключові слова:
Як цитувати статтю: Бондар Т.В. Ступені небезпечності дорожніх умов на ділянках концентрації ДТП, визначених з урахуванням аварійності з пострадалими та матеріальним збитком. Дороги і мости. Київ, 2008. Вип. 10. С. 43-50.
Як цитувати статтю (references): Tetyana Bondar Degrees of danger of road condition on the areas of concentration of road accidents (DTP), defined with account of an accident rate, with injured people and financial loss. Dorogi і mosti [Roads and bridges]. Kyiv, 2008. 10. P. 43-50 [in Ukrainian]

Автори

Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна», м. Київ, Україна
https://orcid.org/0000-0001-9693-5545

Анотація

Установлено інтервали коефіцієнта подій для оцінки небезпечності дорожніх умов на ділянках концентрації ДТП та інших ділянках доріг за результатами розподілу ДТП з постраждалими та матеріальним збитком.

Посилання

1. Уточнить степень опасности участков концентрации ДТП на сети дорог общего пользования: Отчет о НИР (промежуточный)/ Государственный дорожный научно-исследовательский институт; Руководитель работы А.С. Забишний. – № ГР 01.86.0028296. – Киев, 1986. – 92 с. : иллюстр.
2. Гончаренко Ф.П. Керування безпекою руху засобами дорожньої служби: Монографія. – К., 1999. – 280 с.
3. Исследование покилометровых распределений уровней ДТП с материальным ущербом и тяжестью последствий для разработки критерия аварийности, позволяющего выявлять неудовлетворительные дорожные условия”: Отчет о НИР / Государственный дорожный научно-исследовательский институт; Руководитель работы А.С. Забишний. – Киев, 1994. – 57 с. : иллюстр.
4. Розробити стандарт організації України (СОУ) «Порядок визначення ділянок і місць концентрації ДТП на дорогах загального користування» взамін ГСТУ 218-03450778.090.» Звіт НДР/Державний дорожній науково-дослідний інститут; Керівник роботи Т.В. Бондар. Київ, 2005 – 48 с.