Вступ. Сучасне навчання, що реалізується освітніми організаціями, повинно включати не лише навчально-методичні комплекси з дисциплін (модулів), а й програмне забезпечення, спрямоване на освоєння професійних компетенцій. Оптимальним способом формування компетенцій є віртуальні лабораторії, що змодельовані в електронному освітньому середовищі на об'єктах реального світу.
Проблематика. Проблематика статті стосується питань впровадження сучасних технологій віртуального моделювання, що використовується як інструмент підвищення якості інженерної освіти.
Мета. розробка та впровадження віртуальних 3D лабораторій для отримання практичних навиків з випробувань будівельних матеріалів.
Матеріали та методи. 3D-графічний редактор, програмне забезпечення Unity 2022.3.4.
Результати. У роботі виконаний аналіз програм для 3D моделювання, які можуть використовуватися не тільки для створення зображень на аркуші поліграфічної продукції або на екрані комп'ютера, але і для розробки цілісних елементів. Завдяки обраним програмним продуктам, авторами пропонується підхід до створення віртуальної технологічної лабораторії, що дозволяє користувачам отримувати практичні навики з випробувань будівельних матеріалів.
Висновки. Використання віртуальної лабораторії, створеної за технологіями віртуальної реальності, допомагає студентам у навчанні, підвищує їх інтерес до професійної галузі, а також дозволяє наочно пояснити та показати роботу на обладнанні, але є безпечнішим та дешевшим. Виконуючи правильно складену віртуальну лабораторну роботу, користувачі, по-перше, відпрацьовують уміння розв'язання задач з цієї теми, по-друге, закріплюють алгоритм та техніку виконання дослідження.