Вступ. У статті розглядається практика застосування методу динамічного випробування мостів, а саме модального контролю з використанням імпульсного навантаження. Показано можливості даного методу для визначення технічного стану прогонової будови мосту шляхом визначення її натурних характеристик: фактичної жорсткості та параметрів власних форм коливань.
Проблематика. Стаття присвячена проблемі практичної реалізації новітніх теоретичних напрацювань у сфері діагностики технічного стану автодорожніх мостів шляхом проведення натурних динамічних випробувань.
Мета. Обґрунтування ефективності динамічного імпульсного випробування як методу для оцінки технічного стану мостів.
Матеріали та методи. Матеріалом для написання статті є результати натурних випробувань криволінійної естакади з монолітного залізобетону, розташованої біля Києва. Використано наступні методи дослідження: аналіз інформації, математичне моделювання, а також загальні методи теоретичних досліджень.
Результати. Натурні параметри прогонової будови естакади, які були отримані за результатами динамічних випробувань дозволили оцінити вплив наявних дефектів на її інтегральну жорсткість та визначити її технічний стан.
Висновки. На практиці підтверджено, що застосування імпульсного навантаження при проведенні модального контролювання дозволяє встановити технічний стан прогонової будови складної геометрії та статичної схеми.