Вступ. У роботі розглядаються питання повторного використання дорожньо-бідівельних матеріалів, при ремонті дорожніх одягів капітального типу, шляхом одночасного застосування технологій гарячого та холодного ресайклінгу (в установці і на дорозі).
Проблематика. На багатьох об’єктах дорожнього будівництва, особливо при ремонті автомобільних доріг загальнодержавного значення, інженери-проєктувальники стикаються з проблемою потреби значної кількості бітумомінеральних матеріалів. Постає питання, як забезпечити таку кількість цих матеріалів і зробити це економічно ефективно.
Пошукові дослідження показали, що необхідно передбачати застосування технологій гарячого та холодного ресайклінгу.
Мета. Пошук можливості влаштування шарів основи, шляхом одночасного застосування технологій гарячого та холодного ресайклінгу.
Методи дослідження. Аналітично-експериментальний із застосуванням комп’ютерного моделювання багатошарової конструкції.
Результати. Встановлено, що верхні шари основи можна посилити шляхом виготовлення асфальтобетону за технологією гарячого ресайклінгу (в установці), а нижні шари з сумішей холодного ресайклінгу з використанням різних в’яжучих та способів виготовлення (в установці та на дорозі).
Висновки. Проведені дослідження дозволили підтвердити тезу про ефективність рішення з відновлення міцності дорожнього одягу капітального типу. Отримане рішення дозволить знизити вартість ремонту дорожнього одягу та вирішити питання утилізації бітумомістких матеріалів, що позитивно вплине та екологічну безпеку регіону.