В статті наведено аналіз показників, що на даний час використовуються для нормування рівності дорожніх покриттів та діапазонів довжин хвиль нерівностей, які враховуються різними показниками при оцінки рівності. Запропоновано комплекс показників, які потрібно використовувати для оцінки рівності, при цьому теоретично обґрунтовано і експериментально підтверджено рівні значень показників поздовжньої рівності автомобільних доріг, які рекомендуються використовувати для нормування.
Обгрунтування нормативних показників для оцінки поздовжньої рівності дорожніх покриттів
Автори
Анотація
Посилання
1. Литвинов А.С. Автомобиль. Теория эксплуатационных свойств. – М.: Машиностроение, 1989. – 240 с.
2. Ротенберг Р.В. Подвеска автомобиля / М.: Машиностроение, 1972. – 392 с.
3. Хачатуров А.А. Динамика системы дорога–шина–автомобиль–водитель. – М.: Машиностроение, 1976. – 535 с.
4. Васильев А.П. Эксплуатация автомобильных дорог: в 2 т. – Т.1. – М.: Издательский центр «Академия», 2010. – 320 с.
5. Р В.2.3-218-02071168/02070915-819:2013 Рекомендацій щодо застосування різних методів оцінки поздовжньої рівності за критерієм впливу нерівностей поверхні покриттів на споживачів дорожніх послуг. – Київ, Державна служба автомобільних доріг України, 2012. – 30 с.
6. СОУ 45.2-00018112-078:2012 Автомобільні дороги. Оцінка рівності дорожніх покриттів за Міжнародним Індексом Рівності (ІRІ). – Київ, Державна служба автомобільних доріг України, 2012. – 32 с.
Архiв збірника
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2022 Тези доповідей