Вступ. Відновлення мережі автомобільних доріг загального користування потребує комплексного підходу до прийняття ремонтних рішень. Зокрема, з цією метою широко використовується технологія холодного ресайклінгу, а саме, відновлення несної здатності основи проводиться шляхом улаштування шарів з матеріалу дорожнього, виготовленого за технологією холодного ресайклінгу (далі — МДХР) згідно з [3] або шляхом улаштування шару із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом або комплексним в’яжучим (далі — ЩПС-20) згідно з [12].
Мета. Мета роботи полягала у дослідженні доцільності використання акрилової емульсії для приготування сумішей, виготовлених за технологією холодного ресайклінгу та щебенево-піщаних сумішей оброблених цементом в шарах основи дорожнього одягу.
Матеріали і методи. Проведено експериментальні порівняльні випробування МДХР та ЩПС-20 з різним вмістом комплексного в’яжучого.
Результати. Встановлено доцільність використання акрилової емульсії для приготування МДХР та ЩПС-20 в шарах основи дорожнього одягу. Надано рекомендації щодо технологічних параметрів приготування, транспортування, укладання та ущільнення таких сумішей.
Висновки. Проведені дослідження показали, що за фізико-механічними показниками МДХР та ЩПС-20 відповідають вимогам чинних нормативних документів України. Відзначено переваги використання.