В даній статті запропоновано та обґрунтовано математичну модель для розрахунку загальних руслових деформацій при прориві греблі, показано аналітичну реалізацію запропонованої моделі та наведені результати її застосування.
Визначення загального розмиву у нижньому б`єфі греблі за умови її руйнування
Опубліковано: 2019-07-26
Номер: Випуск 14(2014)
Розділ: Штучні споруди
Cторінковий інтервал статті: 67-75
Ключові слова: загальний розмив, математична модель, прорив греблі, хвиля прориву.
Як цитувати статтю:
Ткачук С.Г., Матвєєва К.Ю. Визначення загального розмиву у нижньому б`єфі греблі за умови її руйнування. Дороги і мости. Київ, 2014. Вип. 14. С. 67-75.
Як цитувати статтю (references):
Sergyi Tkachuk, Katerina Matveeva. Determination of total wash-out in a tail water of the dam subject to its. Dorogi і mosti [Roads and bridges]. Kyiv, 2014. 14. P. 67-75 [in Ukrainian]
Автори
Анотація
Посилання
1. Ткачук С.Г. Теорія розмивів на мостових переходах. – Донецьк: АТЗТ «Видавництво «Донеччина», 2009. - 200 с.
2. Лиштван Л.Л. К вопросу о проектировании мостовых переходов в районе водохранилищ. – Сб. «Техника железных дорог». – М.: 1-я типография Трансжелдориздата МПС, 1949. – Вып. 7.
3. Ткачук С.Г. Гідравліка. Гідрологія. Гідрометрія: підручник. – К.: Кафедра, 2013. - 392 с.
4. Ткачук С.Г., Матвєєва К.Ю. Види хвиль і побудова кривої вільної поверхні при прориві греблі. Зб. «Автомобільні дороги і дорожнє будівництво». – К.: НТУ, 2013. Вип. 87.
Архiв збірника
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2022 Тези доповідей