Визначення загального розмиву у нижньому б`єфі греблі за умови її руйнування

Опубліковано:
Номер: Випуск 14(2014)
Розділ: Штучні споруди
DOI:
Cторінковий інтервал статті: 67-75
Ключові слова: загальний розмив, математична модель, прорив греблі, хвиля прориву.
Як цитувати статтю: Ткачук С.Г., Матвєєва К.Ю. Визначення загального розмиву у нижньому б`єфі греблі за умови її руйнування. Дороги і мости. Київ, 2014. Вип. 14. С. 67-75.
Як цитувати статтю (references): Sergyi Tkachuk, Katerina Matveeva. Determination of total wash-out in a tail water of the dam subject to its. Dorogi і mosti [Roads and bridges]. Kyiv, 2014. 14. P. 67-75 [in Ukrainian]

Автори

Національний транспортний університет, м. Київ, Україна
Національний транспортний університет, м. Київ, Україна

Анотація

В даній статті запропоновано та обґрунтовано математичну модель для розрахунку загальних руслових деформацій при прориві греблі, показано аналітичну реалізацію запропонованої моделі та наведені результати її застосування.

Посилання

1. Ткачук С.Г. Теорія розмивів на мостових переходах. – Донецьк: АТЗТ «Видавництво «Донеччина», 2009. - 200 с.
2. Лиштван Л.Л. К вопросу о проектировании мостовых переходов в районе водохранилищ. – Сб. «Техника железных дорог». – М.: 1-я типография Трансжелдориздата МПС, 1949. – Вып. 7.
3. Ткачук С.Г. Гідравліка. Гідрологія. Гідрометрія: підручник. – К.: Кафедра, 2013. - 392 с.
4. Ткачук С.Г., Матвєєва К.Ю. Види хвиль і побудова кривої вільної поверхні при прориві греблі. Зб. «Автомобільні дороги і дорожнє будівництво». – К.: НТУ, 2013. Вип. 87.