Вступ. У роботі розглядається питання можливості повторного використання асфальтобетонної крихти в кількості до 40 % для виготовлення щебенево-піщаної суміші укріпленої комплексним в′яжучим.
Проблематика. При ремонті автомобільних доріг, особливо місцевого значення, стикаються з проблемою недостатньої кількості фрезерованої крихти для приготування суміші фрезерованої обробленої в’яжучим за методом холодного ресайклінгу відповідно до [1, 2]. Постає питання, як раціонально використати обмежену кількість (менше 40 %) фрезерованої крихти, яку будівельники можуть отримати при ремонті дорожнього одягу.
Мета. Пошук можливості застосування фрезерованої крихти для виготовлення щебенево-піщаної суміші укріпленої комплексним в′яжучим.
Методи дослідження. Аналітично-експериментальний з використанням залежностей ймовірнісно-геометричного підходу до аналізу структур.
Результати. У роботі за допомогою ймовірнісно-геометричного підходу виконаний аналіз формування структури, яка ймовірно буде утворена при обмеженому вмісті фрезерованої крихти (до 40 % за масою). Визначено, що за такої кількості крихти буде формуватись безконтактний каркас.
Висновки. Проведені дослідження дозволили встановити, що припустимо вводити у склад щебенево-піщаної суміші укріпленої комбінованим в’яжучим обмежений вміст фрезерованої крихти. Отримане рішення дозволить знизити вартість суміші та вирішити питання утилізації бітумомістких матеріалів, що позитивно вплине та екологічну безпеку регіону.