Моніторинг нових технологій і матеріалів для ремонту і утримання автомобільних доріг

Опубліковано:
Номер: Випуск 12(2010)
Розділ: Без розділу
DOI:
Cторінковий інтервал статті: 74-80
Ключові слова: ремонт, утримання, автомобільні дороги, матеріал «Дізол», захисні шари, бітумно- каучукова стрічка, моніторинг, ефективність.
Як цитувати статтю: Кушнір О.В., Катукова В.М., Кулак Є.М. Моніторинг нових технологій і матеріалів для ремонту і утримання автомобільних доріг. Дороги і мости. Київ, 2010. Вип. 12. С. 74-80.
Як цитувати статтю (references): Olexandr Kushnir, Valentinа Katukova, E Kulak Monitoring new technologies and materials for repair and maintenance of motor roads. Dorogi і mosti [Roads and bridges]. Kyiv, 2010. 12. P. 74-80 [in Ukrainian]

Автори

Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»), м. Київ, Україна
Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»), м. Київ, Україна
Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»), м. Київ, Україна

Анотація

Розглянуто нові матеріали для влаштування захисних шарів асфальтобетонних покриттів. Проаналізовано досвід застосування таких матеріалів за кордоном та в Україні. Розглянуті результати моніторингу близько 20 ділянок автомобільних доріг, де застосовувався матеріал «Дізол» для захисту асфальтобетонних покриттів. Відмічено переваги та проблеми, які виникали при влаштуванні захисних шарів. Крім того, розглянуто результати моніторингу ділянок, де застосовувалась бітумно-каучукова стрічка, які показали що в місцях технологічних стиків її застосування було більш ефективним ніж для герметизації тріщин, особливо в умовах значної інтенсивності руху. Наведені приклади показують, що найбільш результативно вирішити питання ефективності застосування тієї чи іншої технології чи матеріалу можна шляхом моніторингу. Ця інформація може бути використана для покращення процесу прийняття рішень і в якості зворотного зв’язку у виявленні вдалих спроб та невдач.

Посилання

1. Проблема повышения долговечности дорожных одежд и методы ее решения в США. Радовский Б.С. д.т.н., проф., (Internet Laboratories, Inc., США) www. STROIT.RU
2. Проблемы использования инновационных технологий в транспортных строительстве, Журнал «Красная линия» Санкт-Петербург, 31.05.2009 р.
3. ВБН В.2.3-218-532:2007 Влаштування тонкошарових покриттів на автомобільних дорогах державного значення.
4. Р В.3.2.-218-03449261-722:2008 Рекомендації по ремонту по ремонту тріщин та спряженню суміжних смуг при влаштуванні асфальтобетонного покриття із застосуванням бітумно-каучукової стрічки
5. ТУ У В.2.7-23.2-25567274-002:2005 Матеріал „Дізол-2000” (TL-2000) та „Будізол-2000” (HL) на основі поліетилену для дорожнього будівництва. Технічні умови.