Запропоновано методику вибору схем автодорожніх мостів на судноплавних річках. Прогонові будови виконано з металевих ферм з паралельними поясами. При заданих довжинах судноплавних прольотів пошук оптимальної схеми зводиться до визначення кількості і довжин прольотів в заплавних частинах моста, висоти ферм і кількості панелей в них. Наведено приклади. Методику призначено для початкових етапів проектування.
До вибору схеми автодорожнього моста
Опубліковано: 2019-08-02
Номер: Випуск 11(2009)
Розділ: Без розділу
Cторінковий інтервал статті: 82-85
Ключові слова: автодорожній міст, вибір схеми, оптимальне проектування.
Як цитувати статтю:
Дехтяр А.С. До вибору схеми автодорожнього моста. Дороги і мости. Київ, 2009. Вип. 11. С. 82-85.
Як цитувати статтю (references):
Anatolii Dekhtyar On choice of high – way bridge pattern. Dorogi і mosti [Roads and bridges]. Kyiv, 2009. 11. P. 82-85 [in Ukrainian]
Автори
Анотація
Посилання
1. Дехтяр А.С. Оптимальні ферми прольотних будов мостів // Дороги і мости. – ДерждорНДІ. – К.: – 2003. – Вип. 1. – С. 56-63.
2. Дехтярь А.С. Оптимальные схемы стоечно-балочных конструкций // Строительная механика и расчет сооружений. – 2007. – № 1. – С. 18-23.
3. Дехтярь А.С. Оптимальные схемы балочных мостов на судоходных реках // Строительная механика и расчет сооружений. – 2008. – №1. – С.58-61. 4. Ржаницын А.Р. К вопросу о теоретическом весе стержневых конструкций // Иследования по теории сооружений. – Вып. 4. – М.: Госстройиздат. – 1949.
Архiв збірника
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2022 Тези доповідей